poniedziałek, 15 stycznia 2018

Moja mała kolekcja biżuterii

Hej!
Tak jak pisałam w poprzednim poście, odkąd mieszkam w Warszawie, pracuję w sklepie gdzie kupić można między innymi srebrną i sztuczną biżuterię. Od pierwszego dnia zakochałam się w wyrobach głównie z kamieniami naturalnymi oprawionymi w srebro, ale nie tylko - sztuczna biżuteria bywa równie piękna.
Przyznam szczerze, że mam nieco bardziej staromodny styl, dlatego nie wszystkim spodobają się moje małe zbiory. ;)

Na pierwszy ogień - zawieszka ze srebra oksydowanego z naturalnym rubinem.
Jest to jedna z moich ulubionych zawieszek, równocześnie jedna z najdroższych jakie posiadam.
W tej zawieszce najbardziej zauroczył mnie odcień kamienia no i cudowna, ręcznie zdobiona oprawa.
W ezoteryce rubin jest przypisany do mojego znaku zodiaku, mawia się, że dodaje energii i sił do działania i... chyba coś w tym jest. :)



................................................................................

Kolejną rzeczą jest zawieszka z naturalnym granatem, a dookoła jest wysadzany markazytami. Kolor tego kamienia od razu mnie urzekł, jest to piękna, rdzawa czerwień, która genialnie współgra z ciemnym blaskiem drobniutkich markazytów i oksydowanym srebrem. Szlif to tradycyjna fasetka, która podkreśla delikatny acz zdecydowany charakter całości. Podobnie jak rubiny, granat  jest przypisany do znaku Barana.




................................................................................

Symbol Słońca od pewnego czasu jest mi bardzo bliski. Jest częścią mojego tatuażu, mam kilka koszulek z takim motywem... w zbiorze biżuterii nie mogło go również zabraknąć ;)
Na zdjęciach jest drobna zawieszka z miodowym bursztynkiem w oksydowanym srebrze, najczęściej noszony przeze mnie na aksamitnej lub koronkowej obroży, doskonale dopełnia stylizacje z niewielkimi dekoltami. Bursztyny mają w sobie pewną dozę tajemniczości, piękne zatopione w nim łuski sprawiają, że nie jest on oczywisty.




................................................................................

Przejdźmy do kolczyków. W moim skromnym zbiorze wiele par nie znajdziecie, dopiero niedawno postanowiłam pozbyć się tunelu, który miałam kilka lat w lewym uchu. Od tego czasu sukcesywnie dobieram sobie kolejne pary kolczyków, jednak przyznam szczerze, że noszę je tylko na wyjątkowe okazje.

I tak na zdjęciach poniżej możesz zobaczyć kolczyki z błękitnymi opalami i topazami oprawionymi w srebro, które kupiłam bardzo dawno temu na jedną konkretną okazję - własny ślub. To właśnie od nich zaczęłam kompletowanie swojego stroju. 
Od pierwszej chwili kiedy je zobaczyłam, zakochałam się  w nich. Musiałam je mieć, mimo, że do najtańszych nie należały. Na szczęście jest okazja by je założyć, na żywo prezentują się jeszcze lepiej. :)



................................................................................

Kolejne kolczyki mają w sobie kryształy Swarovski.
Co prawda nie przepadam za sztucznymi elementami w biżuterii, ale tutaj zachwycił mnie kolor. Od jakiegoś czasu szaleję na punkcie butelkowej zieleni i burgunda, które, o dziwo, nagle stały się modne. Kryształy oprawione w postarzane, oksydowane srebro dodają elegancji i niepowtarzalnego uroku. Tak jak pisałam wyżej... kolczyki zakładam raczej na specjalne okazje, ale niestety nie zawsze jestem w stanie się powstrzymać. ;)



................................................................................

Ostatni już przedmiot to również kolczyki z kryształami Swarovski.
Jest to kolor krwistej czerwieni, która bardzo fajnie współgra z moimi ciemnobrązowymi włosami.
Kolczyki bardzo ładnie optycznie wydłużają twarz, a rodowane srebro daje nam wspaniały połyskujący efekt, dzięki czemu całość wygląda nowocześnie, ale równie elegancko.




I tak dobrnęliśmy wspólnie do końca mojej opowieści o części mojej kolekcji. Pokazałam Ci moje ulubione elementy, które zapadły mi w pamięć i często wracam do nich chociażby popatrzeć, chociaż musimy pamiętać o tym, że biżuteria lubi być noszona - w przeciwnym razie bardzo się utlenia i zwyczajnie... jest smutna! :D


Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :)

83 komentarze:

  1. Biżuteria jest naprawdę śliczna ! Podoba mi się ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna biżuteria! ja wciąż szukam idealnego pierścionka z dużym oczkiem ... mam problem ponieważ mam bardzo małe dłonie i trudno trafić mi w rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci poszukać w wyrobach importowanych, na przykład z Tajlandii, właśnie tam powstają podobne cuda, a rozmiary pierścionków zaczynają się już od rozmiaru 8. :)

      Usuń
  3. Piękne!
    Nie mam nawet jednego równie ładnego naszyjnika, czy też innej biżuterii.
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda nie w moim stylu ale jest naprawde sliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja odkąd pamiętam nosiłam się dość... alternatywnie. Dopiero odkąd zaczęłam pracować, siłą rzeczy zmieniłam styl i pokochałam tego typu biżuterię. :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  5. wszystko wyjątkowo piękne, ale pierwsze dwie zawieszki najbardziej mnie zachwyciły!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie pierwsze zawieszki noszę namiętnie gdy tylko jest okazja, bo pokochałam je od pierwszego "przymierzenia" :D
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. ładna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna biżuteria:) ja ogółem sama mam jej sporo ale nie przepadam za noszenie jej. Jedyne co noszę to naszyjnik z obrączka która mam z przyjaciółka:)

    www.elizazdybel.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na stałe noszę dwa zaręczynowe pierścionki, od jakiegoś czasu próbuję się przekonać do malutkich kolczyków, żeby zasłonić dziurki, ale często je gubię... ;) Szczerze się przyznam, że zimą większą biżuterię noszę tylko na wyjścia bardziej oficjalne, za to latem nie wyobrażam sobie wyjścia gdziekolwiek z "gołą" szyją :D
      Pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń
  8. Przepiękna jest ta Twoja kolekcja 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna biżuteria! Podoba mi się zawieszka w kształcie Słońca! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, można się zakochać w tych zawieszkach i kolczykach :D Moje serce chyba najbardziej skradły kolczyki z tymi morskimi kryształkami-cudowne<3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barwa tych kryształków jest wprost cudowna i wcale się nie dziwię, że skradły Twoje serce :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Najbardziej spodobały mi się naszyjniki ! Takie magiczne, w dobrym guście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, przepiękna biżuteria! Może nie do końca mój styl, ale strasznie mi się podoba! Te błękitne kolczyki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Na codzień nie nosze biżuterii, ale ta którą pokazałaś jest dosyć fajna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna biżuteria, zwłaszcza ten pierwszy naszyjnik, chociaż sama raczej wolę minimalistyczny design :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze wybierałam dosyć proste formy, no ale ostatnio mi się to zmieniło :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Śliczna biżuteria a to słoneczko przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa biżuteria :) Widać, że lubisz taki typ z biżuterii z kamieniami/oczkami ;)
    Zapraszam do mnie <3
    https://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kamienie naturalne, aczkolwiek jestem bardzo wybredna, takie oczko musi mnie zauroczyć żeby dołączyć do mojej kolekcji :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Przepiękna kolekcja, jestem zachwycona! <3
    Najbardziej spodobał mi się 3 kamień, po prostu cudo!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej podoba mi się to słoneczko, lubię takie motywy:)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem pojawi się post z moimi tatuażami, gdzie też jest motyw Słońca :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Przepiękna biżuteria! Nie mogę oderwać oczu od ekranu! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jestem fanką dużych kamieni i sama wybieram delikatną biżuterię, jednak ostatnie kolczyki przemówiły nawet do mnie. Taka duża biżuteria na pewno idealnie sprawdza się przy basicowych stylizacjach :)

    https://lailaszaranek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow super kolekcja ! Nie w moim klimacie, aleeeeee na sesje zdjęciową na pewno bym wykorzystała <3
    Piękna jest !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie sprawę z tego, że te rzeczy są dosyć... "teatralne", ale można je fajnie wystylizować :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  22. Przepiękna ona jest!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudeńka <3
    ja sroczka jestem, więc uwielbiam takie błyskotki ajććććć z chęcią bym Ci którąś podkradła ;) hihihi

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większość kobiet uwielbia błyskotki :)
      Dziękuję za odwiedziny :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  24. cudowna biżuteria, taka niespotykana. Bardzo podobają mi się takie wyszukane wzory!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też przyciąga biżuteria szczególnie ręcznie robiona, bo mam pewność, że nie będzie drugiej takiej samej :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  25. wooow awesome...! these jewelry realy realy beautifull great sharing dear..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna biżuteria, tylko zazdrościć :)
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. :)
      Oczywiście, idę chętnie do Ciebie zajrzę. :)

      Usuń
  27. Przepiękna biżuteria..szczególnie urzekł mnie pierwszy naszyjnik który przypomina mi epokę średniowiecza ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki, zostawiłam u Ciebie komentarz i obserwację. :)

      Usuń
  28. Kolczyki bardzo przypadły mi do gustu :) W ogóle Twoja biżuteria jest wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna jest ta czerwona zawieszka. Przypadła mi go gustu:) Ja od swojego chłopaka ostatnio dostałam naszyjnik z kamienień szlachetnym, a dokładnie to ametyst.
    W wolnej chwili wpadnij do mnie, a być może spodoba Ci się u mnie;) KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ametysty, ale jeszcze nie znalazłam "swojego" - czekam, aż któryś mnie naprawdę zauroczy :)

      Usuń
  30. wow dear beautifull post & these earring look realy beautifull..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post and this really liked, Dear ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę przyznać że twoja kolekcja jest przepiękna. Zazdroszczę Ci tej pierwszej zawieszki bo jest bardzo oryginalna.

    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu się w niej zakochałam, rubinek ma coś w sobie... :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  33. Aj, ależ te wisiorki przyciągają wzrok! Piękne są =)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz przepiękna biżuterie! :o Bardzo podoba mi sie ten symbol słońca :)

    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesie za sobą pewną dozę pozytywnego myślenia.
      Pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń
  35. Kocham biżuterię, bardzo ładne błyskotki :-] Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolczyki z kryształkami Swarovskiego są niesamowite! Od dawna planuję kupić też takie w tym stylu, z oprawą srebrną. Na razie jednak braki oszczędności dają o sobie znać.. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety... Swarovski ma wysokie ceny, ale wyroby z kryształkami są bardzo urokliwe.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  37. Zupełnie nie mój styl, ale słońce z bursztynem ma coś w sobie :) Uwielbiam ręcznie robione rzeczy, sama kiedyś robiłam ręcznie biżuterię, ale tylko na własne potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej lubię rzeczy "hand made", myślę, że mają w sobie skrawek duszy osoby, która je robi :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  38. biżuteria jest przepiękna! zakochałam się w tej z naturalnym granatem!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jestem prawdziwą sroczką...ech, te dwie pierwsze ozdoby bardzo wpadły mi w oko:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Naszyjniki masz przepiękne ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  41. Biżuteria jest przepiękna, co prawda nie jest w moim stylu, albo bardziej nie miałabym co do niej założyć. Jednak chciałabym mieć takie okazy w swojej szkatułce. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zawieszka z naturalnym rubinem jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, imponująca kolekcja. Widzę po Twoim blogu, że jesteś bardzo oryginalną osobą, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Zapraszam do siebie: http://edunauczyciel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię bursztyny, moja babcia miała dużo biżuterii z bursztynami i to od niej się zaraziłam :) symbol słońca jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń